Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвети при покупка на 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Веднъж вече допуснах грешката да ходя до Италия да се купя кола. Нито имах голям избор, нито случих на нещо по-различно от това, което можех да намеря и тук. След 1 седмица престой, обикаляне по невъобразим брой малки автокъщи, пръснати в пространството и ядове с оправянето на документите, като теглих чертата, се оказа, че е било по-добре да си я избирам тук. Е - ако не броим нещо като екскурзия в странство.

    Но щом имаш сигурен човек там, при теб може и да е различно.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Имам човек, но както казваш ти въпроса е дали ще има избор, защото понякога и това е трудно. Не моганда ангажирам някой работещ да обикаля градовете с мен в рамките на няколко дни. Мисля, че везните се накланят към кола от България.

      Comment


      • #18
        И аз не тръгнах насляпо. Бях осъществил контакт със сериозен посредник, бях изяснил, какво търся а той беше набелязал обектите. Тръгнах от тук с нагласата, че огледам за ден, два екземплярите, ще си избера и ще се прибера.
        Да, ама не. Падна такова ходене и разтакаване а накрая се оказа, че реално избирам от 1 кола и ако беше тук, нямаше да я купя. Но аз я купих, защото вече бях с едни 1К пари вътре.

        Според мен, в условията на сериозна конкуренция, всеки вносител, който се занимава професионално, не може да "натовари" цената с повече от 10 - 20%. Тази разлика ще я дадеш като "стой та гледай" заради престоя и пътните разходи. Отделно важно е, че у нас "магазинът" е доста по-голям, респективно - изборът.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Колега, според мен, като човек, който си е купил 2 коли нов внос, една от Италия и една от Швейцария, едната на 160 000 реални другата на 220 00 реални ще ти кажа, че колегата, който ти каза да търсиш без ръжда и удари с хубав салон е прав и това трябва да ти е водещо. Не казвам да е някакъв гроб с ходова част за смяна, двигател и турбо за правене, но и да замине турбо не е болка за умиране. Ремонт на двигателя от паднали клапи е м/у 800 и 1400 лв завси какво се е случило, ремонт на турбо е 800 лв на читаво място, но това не се случва чак толкова често, че да го мислиш. И НЕ ВЗИМАЙ 136 КОНЯ! Крайно малко са за тази кола. Това е моето мнение и не те ангажирам с него ��

          Comment


          • #20
            Ето тази е най-изгодното предложение близо до мен - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...8-dff0ed7b234b
            Има си забележките по боята, все пак е 10 годишна.... Но като сметнеш разходите по докарването до БГ, еко такси, регистрация, застраховки, обслужване, да се пооправи боята ..... В пъти по добре е това от БГ: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...5&slink=6wv081 - а конкретно тази я гледах и е много добра кола. Само това,че адски си обичам автоматика ме спира да продам моята в БГ и да взема тази ....
            Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

            Comment


            • #21
              Насочил съм се към 150 к.с, а тази със 136 излезе малко неочаквано. Аз също смятам, че 136 не е достстъчно. Също така всичко сочи към избор на кола от България, нов внос.

              Comment


              • #22
                136 и 150 кс са абсолютно еднакви мотори, разликата е само в софтуера.

                Ремапваш и става 180+ , но продължаваш да си плащаш малкия данък за 136
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  На мен обслужването и стягането ми излезе 2200лв без премахване на клапите.
                  Ск.кутия лагери 700лв, накладки 100лв, ремъци и ролки + окачване(тампони долни носачи,горен носач ) 700лв, масло, фреон, реглажи, баланси, филтри ... Еко такса 280лв в Бс. регистрация към 70лв

                  За сега колата е на 150к нямам шумове от клапите, а и колектора е "уж" малко по- устойчивият. В автокъщите съм гледал коли на по 300к и се съмнявам да са с премахнати клапи.
                  Слагам редовно B.D.C уж да не прави сажди ...
                  За сега ще рискувам, защото с премахването на клапите се вдига и разхода и колата в ниските е по- куца. На много места го чета това.
                  По- скоро ще си купя нов, колектор
                  Last edited by flipz; d.m.y г., 23:07.
                  Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                  Comment


                  • #24
                    Тези които са 136 коня са били за износ за Белгия и защото не са искали да плащат голям данък са намалили конете на 136 иначе моторът е един и същи.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                      За сега ще рискувам, защото с премахването на клапите се вдига и разхода и колата в ниските е по- куца. На много места го чета това.
                      По- скоро ще си купя нов, колектор
                      Махаш клапите и ДПФ-а, затапваш ЕГР-а, ремапваш и разхода ще падне, и вървежа ще се засили и в ниските, и в средните, и във високите
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #26
                        Тя е ремапната, но не знам дали другите неща са пипани
                        За в бъдеще ще я мисля .. че ми излезе скъпичка колата
                        Без друго карам 80% извънградско, няма да се запушва много.
                        Благодаря все пак ..
                        А бензиновите нямат ли вихрови клапи ?
                        Един приятел, казва и моята 156 2.0 има ..

                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Махаш клапите и ДПФ-а, затапваш ЕГР-а, ремапваш и разхода ще падне, и вървежа ще се засили и в ниските, и в средните, и във високите
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                          А бензиновите нямат ли вихрови клапи ?
                          Един приятел, казва и моята 156 2.0 има ..
                          Нямат.

                          Имат колектор с променлива дължина. Пак има клапи там, но не са вихрови и не са проблемни.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Явно и той се е подвел нещо.
                            Колеги, а защо не е по- удачно да се сменя колектора.
                            Струва 450лв което е на половината от описаните манипулации, а предполагам, че ще изкара поне 150к км
                            За мен това са 10 години ... после почти няма значение
                            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                              Явно и той се е подвел нещо.
                              Колеги, а защо не е по- удачно да се сменя колектора.
                              Струва 450лв което е на половината от описаните манипулации, а предполагам, че ще изкара поне 150к км
                              За мен това са 10 години ... после почти няма значение
                              И аз винаги съм се чудил Май масово се следва девиза на Сталин - има клапи, има проблем, няма клапи, няма проблем. Има DPF, има проблем, няма DPF, няма проблем
                              Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                                Тя е ремапната, но не знам дали другите неща са пипани
                                За в бъдеще ще я мисля .. че ми излезе скъпичка колата
                                Без друго карам 80% извънградско, няма да се запушва много.
                                Благодаря все пак ..
                                А бензиновите нямат ли вихрови клапи ?
                                Един приятел, казва и моята 156 2.0 има ..
                                Да видим, колко пъти ще питаш за едно и също нещо.

                                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=77


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X